دردشة وشات روح مصرية
ولـــكمــووو سيعدنأإ انضممكم دردشة ومنتديات روح مصرية
أدأرة دردشة وشات جروحى تتمنأ لكم اسعد الاوقات مع تحيات الادارة
دردشة وشات روح مصرية
ولـــكمــووو سيعدنأإ انضممكم دردشة ومنتديات روح مصرية
أدأرة دردشة وشات جروحى تتمنأ لكم اسعد الاوقات مع تحيات الادارة
دردشة وشات روح مصرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دردشة وشات روح مصرية

دردشة وشات روح مصرية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شهدأ ثوره 25 يناير

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
AHMED
..:: الادارة العامة لمنتديات Ro7eGY ::..
AHMED

بتشج نادى ايه ...؟ : النادى الملكى .. الزمالك المصرى
ذكر
الأحترام : 10497
التميز : 0

شهدأ ثوره 25 يناير Empty
مُساهمةموضوع: شهدأ ثوره 25 يناير   شهدأ ثوره 25 يناير Icon_minitimeالسبت فبراير 12, 2011 2:07 pm

شهدأ ثوره 25 يناير 180533_176876382355769_100001002240364_389436_477747_n

يا جماعه على كل مواطن مصرى اصيل يحب وطنه ان يضع الصوره دى صورته الشخصيه دول رجاله مصر دول ماتوا علشان انت او انتى تشوفوا يوم حلو من غير غدر ولا خيانه من غير سرقه ولا نصب انا مواطن عادى مصرى واسمى احمد بحب بلدى ونفسى تكون احلى واحسن دوله عايز اصرخ فى الميدان بعلو صوتى واقول تعبان لولا ان الرجوله منعا البكه بس الواحد غصب عنه مانا لو ماصرحتش ممكن اموت مانا لو مقلتش هينطق السكوت احنا اللى وطينا سنين ونستاهل اللى يجرلنا قعدنا ساكتين على مدار السنين وهو ده حالنا حالنا دلوقتى الميه مصفره والكهرباء مقطوعه واللى بيهج بره يتعالج من امراض ممنوعه غير الزحمه فى كل الشوارع غير اعتصامات المصانع وده حت مسمى الخصخصه لو بس نحس بكلامنا مره ونشوف اد ايه العيشه موره اكيد قلبهم هيحن وده من رابع المستحيلات طب دنا ليا مره واحد صحبى قال فى مره الحق مات طب انا بقا مش قادر اصبر على السكات فى اللى جى وفى اللى عدا وفى اللى فات نفسى انزل فى الميدان نفسى اصرخ واقول تعبان عارفين الخوف حاضنى ومن بين حطان السكوت سجنى عايزه تبكى ياما على حالى شوفى اللى جرالى ابكى على حالى وشوفى ملامحى حسى جرحى فى كسر قمحى ابكى على حالى وانا جندى مقتول برصاص الصهاينه على الحدود ابكى على حالى لما هان عليا تعبى وتعب الجدود الجدود ابكى على حالى لم مدينا ادينا لليهود ابكى على حالى فى الوضع الحالى يعنى مش هقول غزه وفلسطين لالا ولا هقول مين اللى نهب ومين اللى سرق ومين اللى حرق ومش هقول كمان مين اللى طلع كمان واطيين انا هحكى على المستشفى مرمين واللى ياخد بالغلط كيماوى واللى جسمه مليان بلاوى واللى قاعدين على القهاوى مستنين اليوم يدور غير اللى بيراضى بأرشين علشان يمشى مصلحه واللى خد فلوسه وجله وخصخص وباع غزل المحله وعمال غلابه شايفين مزله عارفين لو اللى جى على اد اللى رايح كنا اكلنا لك شهر لحمه بلدى كنت هاخد م الفرح وادى كنت هابيع الخوف وهمومى وعلى ادى بس ياريت اللى جاى يكفى اللى رايح رايح حقى وعرقى فيها دوول حراميه وقعدوا عليها معلش دوشتكوا معلش عارف ان ملكوش فى السياسه ولا انا بس اعمل ايه فى ناس نفيهاش ريحه الخساسه ناس ياما لازقت وعششت فى الرئاسه وخلونا نشم التراب واتهمونا بالنجاسه انا بس بقول الحق فى كلام (((((( الساكت عن الحق شيطان اخرس))))) احمد سعيد

عدل سابقا من قبل AHMED في الأحد فبراير 13, 2011 1:13 pm عدل 1 مرات (السبب : وانت مال امك)
سمير فلافيو
عضو مميز
عضو مميز
سمير فلافيو

الأحترام : 9865

شهدأ ثوره 25 يناير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شهدأ ثوره 25 يناير   شهدأ ثوره 25 يناير Icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 11:55 am

الله يرحم جميعأإ
سمير فلافيو
عضو مميز
عضو مميز
سمير فلافيو

الأحترام : 9865

شهدأ ثوره 25 يناير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شهدأ ثوره 25 يناير   شهدأ ثوره 25 يناير Icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 12:04 pm

ذكرالمزاج:

مُساهمةموضوع: شهدأ ثوره 25 يناير أمس في 9:07 pm تشغيل/تعطيل الإقتباس المتعدد رد مع اقتباس نص المساهمة ارسل تقرير عن هذه المساهمة لمدير أو مشرف قفل تقارير هذه المساهمة

يا جماعه على كل مواطن مصرى اصيل يحب وطنه ان يضع الصوره دى صورته الشخصيه دول رجاله مصر دول ماتوا علشان انت او انتى تشوفوا يوم حلو من غير غدر ولا خيانه من غير سرقه ولا نصب انا مواطن عادى مصرى واسمى احمد بحب بلدى ونفسى تكون احلى واحسن دوله عايز اصرخ فى الميدان بعلو صوتى واقول تعبان لولا ان الرجوله منعا البكه بس الواحد غصب عنه مانا لو ماصرحتش ممكن اموت مانا لو مقلتش هينطق السكوت احنا اللى وطينا سنين ونستاهل اللى يجرلنا قعدنا ساكتين على مدار السنين وهو ده حالنا حالنا دلوقتى الميه مصفره والكهرباء مقطوعه واللى بيهج بره يتعالج من امراض ممنوعه غير الزحمه فى كل الشوارع غير اعتصامات المصانع وده حت مسمى الخصخصه لو بس نحس بكلامنا مره ونشوف اد ايه العيشه موره اكيد قلبهم هيحن وده من رابع المستحيلات طب دنا ليا مره واحد صحبى قال فى مره الحق مات طب انا بقا مش قادر اصبر على السكات فى اللى جى وفى اللى عدا وفى اللى فات نفسى انزل فى الميدان نفسى اصرخ واقول تعبان عارفين الخوف حاضنى ومن بين حطان السكوت سجنى عايزه تبكى ياما على حالى شوفى اللى جرالى ابكى على حالى وشوفى ملامحى حسى جرحى فى كسر قمحى ابكى على حالى وانا جندى مقتول برصاص الصهاينه على الحدود ابكى على حالى لما هان عليا تعبى وتعب الجدود الجدود ابكى على حالى لم مدينا ادينا لليهود ابكى على حالى فى الوضع الحالى يعنى مش هقول غزه وفلسطين لالا ولا هقول مين اللى نهب ومين اللى سرق ومين اللى حرق ومش هقول كمان مين اللى طلع كمان واطيين انا هحكى على المستشفى مرمين واللى ياخد بالغلط كيماوى واللى جسمه مليان بلاوى واللى قاعدين على القهاوى مستنين اليوم يدور غير اللى بيراضى بأرشين علشان يمشى مصلحه واللى خد فلوسه وجله وخصخص وباع غزل المحله وعمال غلابه شايفين مزله عارفين لو اللى جى على اد اللى رايح كنا اكلنا لك شهر لحمه بلدى كنت هاخد م الفرح وادى كنت هابيع الخوف وهمومى وعلى ادى بس ياريت اللى جاى يكفى اللى رايح رايح حقى وعرقى فيها دوول حراميه وقعدوا عليها معلش دوشتكوا معلش عارف ان ملكوش فى السياسه ولا انا بس اعمل ايه فى ناس نفيهاش ريحه الخساسه ناس ياما لازقت وعششت فى الرئاسه وخلونا نشم التراب واتهمونا بالنجاسه انا بس بقول الحق فى كلام (((((( الساكت عن الحق شيطان اخرس))))) احمدسعيد
AHMED
AHMED

بتشج نادى ايه ...؟ : النادى الملكى .. الزمالك المصرى
ذكر
الأحترام : 10497

شهدأ ثوره 25 يناير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شهدأ ثوره 25 يناير   شهدأ ثوره 25 يناير Icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 1:14 pm

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍتسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ

تسلم اخ فلأفيوًٍ
تسلم اخ فلأفيوًٍ
بنوته كول
عضو فضى
عضو فضى
بنوته كول

انثى
الأحترام : 10222

شهدأ ثوره 25 يناير Empty
مُساهمةموضوع: رد: شهدأ ثوره 25 يناير   شهدأ ثوره 25 يناير Icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 12:56 pm

الله يرحم يارب

شهدأ ثوره 25 يناير
صفحة 1 من اصل 1